vrijdag 8 oktober 2010

Leaves..





I hope you Like what you See
this weekend
(even if it are only Leaves...)

to take into consideration:
Autumn is a second spring
where every leave is a flower
-Albert Camus-

ik heb de Weekend wens
al 2 keer geruild, met Roos en Pien
beide keren een Leuke Ruil
vind je het leuk om de wens van deze week
-25 blaadjes en een mini (3 cm) matroejka-
te ruilen tegen iets wat jij leuk vind om mij te sturen
laat dan even een reactie achter..
ik ruil met 2 mensen zijn er meer kies ik willekeurig

would you like to swap my weekend wish
-25 leaves and a mini matroejka-
for anything you like to send me, leave a message..
(I'd like to swap with 2 people, if there are more
I choose at random)


je kan de blaadjes makkelijk zelf maken
16 losse haken
1 vaste, 1 half stokje,2 stokjes,1 driedubbel stokje
2 stokjes, 1half stokje,1 vaste
aan de andere kant hetzelfde..

Easy to make (the leaves)
chain 16
1 single crochet.,1half double c.2 double c, 1triple c
2 doublec, 1half double c,1 single
same on the other side..

Happy Weekend
-x-

16 opmerkingen:

  1. Leuk bericht ik doe mee.!
    Groet Miek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik wil wel met je ruilen. Heb al een heel leuk ruilidee in m'n hoofd. Moet ik alleen nog wel "even" maken dan, maar dat gaat goed komen.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil wel met je meedoen! Hartstikke leuk.
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het eng, want waartegen zal ik ruilen? Kan zat bedenken, maar vind jij dat ook leuk? Ik ga het gewoon doen en zie wel waar het schip strandt. Fijn weekend en geniet van alle vallende blaadjes... groetjes Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb niet te ruilen maar ik vind die blaadjes zo leuk, dat ik ga proberen ze te maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou het is gelukt! Ben nu druk bezig verschillende kleuren blaadjes te haken, leuk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind de blaadjes geweldig, weet alleen nog niet waarmee ik kan ruilen, denk daar nog over na, maar doe heel graag mee.
    Engelien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha, daar ben ik nog een x.
    Ik zie dat ik de 200ste volger ben.
    Gefeliciteerd.
    Ha,ha. DEKA, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ek is dol op jou geverfte bome en gehekelde blare. Baie inoferend. Veels geluk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ill be thinking about this over the weekend and ill need to return to figure out how to do these. Afterall, my blog is titled 'the textured leaf' :)

    catch you on the flip side

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Per ongeluk op je site gekomen, toen ik patroon bloemetjes haken in googelde.
    Wat gezellig is het bij jou.
    Ik heb zojuist de bloem gehaakt en wat is hij leuk geworden.
    Ik heb eeb tas gehaalt voor onze dochter en daar komt deze bloem op !
    Heel hartelijk dank voorhet delen van je patronen.
    Gezellige groetjes van Lieny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi!

    Ik ben net je blaadjes aan het haken en ben een beetje verward over het 3dubbele stokje. Ik krijg dan grote gaten. Is het niet een dubbel stokje? Of doe ik iets niet goed?

    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fantastic! Thank you very much for the directions to make the leaves. Your blog is terrific!

      Verwijderen
  13. Hoii,

    Dit is leuk en makkelijk te maken! Erg mooi!

    Kijk ook eens op http://www.haakpatronen.net

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi,

    Een hele tijd nadat jij het patroon geplaatst hebt, haak ik een paar blaadjes. Ik kan er goed wijs uit, maar ik denk dat je in de Nederlandse versie een kleine vergissing hebt gemaakt. Volgens mij moet het geen driedubbel stokje zijn, maar gewoon een dubbel stokje. (of de Engelse versie klopt niet helemaal)

    Bedankt voor het patroon, groeten, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)