dinsdag 14 maart 2017

Routine


Eigenlijk zit ik hier een beetje gehaast een blogbericht
te typen, want zometeen komen de bouwvakkers weer..
Het zijn een soort buurman en buurman, heel vriendelijk 
en grappig maar ze nemen het hele huisje over..
De badkamer wordt helemaal opnieuw getegeld enzo
en omdat de benedenverdieping, waar de badkamer
is, in open verbinding staat met de woonkamer op
de eerste verdieping (aan de voorkant de begane grond,
het is een dijkhuisje) hoor, zie en voel je alles..
Stof, de radio, het zagen en boren..


Ik ben totaal uit mijn kalme dagelijkse routine.
Vooral in ochtend, ik ben al helemaal niet goed
in ochtenden, en als er dan meteen van alles gebeurt, ohoh..
Gelukkig is het prachtig lenteweer, dus nadat ik straks,
weer overal plastic heb gespannen en koffie heb gezet,
fiets ik maar naar het park, om daar in het zonnetje 
te gaan zitten en wat te mijmeren over de dingen,
en zal ik wachten tot het huisje weer van mij is..

Ik wil je nog hartelijk bedanken voor de leuke 
reacties op de kleine dingetjes, ik ben blij dat er
meer mensen dat waarderen, heel fijn..

Ik wens je een fijne dag
-X-

7 opmerkingen:

  1. Ho, vreselijk die mensen in je huis, het stof, de rommel, de herrie. Ik raak er ook altijd van uit mijn doen. Maar het knapt wel op , moet je maar denken
    Sterkte
    Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een verbouwing is meestal voor een goed doel, maar om daar te komen ben je echt een poos jouw eigen huis en jouw eigen draai kwijt. Lastig en het lijkt eeuwig te duren als je midden in de verbouwing zit.
    Goed om lekker te genieten van het mooie weer en te mijmeren.

    Warme groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Even diep ademhalen - ver weg van alle stof natuurlijk - en voor je het weet is het huisje weer van jou, maar nu nog mooier ! Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben een ochtendmens, maar start ook het liefst in de eerste versnelling. Ik weet nog goed dat hier in huis de bouwvakkers de boel overnamen. Vooral als de klus geklaard is, pas dan komt het geluksmoment.
    Succes en gelukkig is het mooi weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het vreselijk wanneer anderen mijn huishouden op de kop zetten. Fijn dat het nu echt lente is en je buiten je vertier kunt zoeken. Succes (en sterkte) met alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sterkte! (Ik zit te kwijlen bij dat armbandje, herinneringen komen omhoog, zo lang niet gezien :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oef wat herkenbaar. Hier zullen de keuken en de zolder er een keer aan moeten geloven maar ik kan er nu al tegenop zien!
    Paar dagen doorbijten nog... eerst zooi, dan mooi zeiden wij altijd maar ;)
    Liefs Tink

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)